Nasza projektowa wycieczka, która odbyła się w ostatnią środę, pozwoliła nam jeszcze raz odkryć faunę i florę najbliższych nam gór- Beskidów. Udaliśmy się bowiem do Ustronia, a dokładnie do ustrońskiego Leśnego Parku Niespodzianek 🙂Harmonogram naszej wycieczki był bardzo napięty. O 9.00 wyjazd spod RAFY, potem spacer pod górkę do parku, lekki odpoczynek, drugie śniadanie, spacer ścieżką edukacyjną. O godzinie 11.00 udział w pokazie lotów sokołów. Trzeba było odwiedzić także aleję bajek oraz plac zabaw. A o 12.00 udział w pokazach lotów sów. Po drodze spotykaliśmy także inne zwierzęta: sarny, dziki i inne stworzenia. Tyle fantastycznych zwierzą t w jednym miejscu! Żywa edukacja to najlepszy sposób na przeżycie niesamowitych chwil.

Tradycyjnie musieliśmy także odwiedzić restaurację McDonalds. Trzeba przyznać, że podczas naszych wyjazdowych wycieczek chętnie odwiedzamy to miejsce 🙂

Teraz ,,pakujemy” się do autobusu i wracamy do RAFY. Ufff! To był duży wyczyn! Ale daliśmy rady!

Dziękujemy RAFO za kolejną cudną wycieczkę. Jak zawsze, i tym razem, RAFA finansowała przejazd i wejście do parku. Już czekamy na kolejny wyjazd 🙂

A oto nasza FOTOGALERIA  dzisiejszych wycieczkowych wydarzeń.