Dziś wybraliśmy się na wycieczkę do Rybnika. Tym razem naszym środkiem lokomocji był pociąg. Stacją początkową- Wodzisław Śląski.  Tu zachwyciliśmy się nowym wystrojem dworca kolejowego. Jest naprawdę piękny 🙂

Podróż pociągiem była dla nas wszystkich wielką przyjemnością. Miły Pan konduktor, fajni towarzysze naszej podróży, wiele sytuacji, o których rozmawialiśmy w ramach naszych treningów umiejętności społecznych. Z coraz większą łatwością radzimy sobie z nimi :-). Ledwo wsiedliśmy do przedziałów, już trzeba było je opuszczać. Dotarliśmy do naszego celu- stacji Rybnik.

Po krótkim spacerze mogliśmy się wygodnie rozsiąść w sali kinowej. Każdy z nas mógł dokonać wyboru filmu: Toy Story 4 lub Wyprawa Magellana. Gdyby był ogłoszony konkurs, to trudno byłoby wskazać wygrany film. Chyba było po równo… Ważne jest dla nas, że nasze Panie pozwalają nam samym wybierać 🙂

Seans zakończył się w porze naszego obiadu. Następnym więc punktem naszej wizyty była restauracja. Dziś wybraliśmy Pizza Hut. Jedzonko było smakowite. I tym razem nie żałowaliśmy dokonanego wyboru.

Pełni radości i satysfakcji udaliśmy się w drogę powrotną do RAFY. Perspektywa ponownej jazdy pociągiem cieszyła nas bardzo. I tym razem pociąg mknął torami ku naszej uciesze 🙂

Kolejna wycieczka była super! My i nasze Panie byliśmy zachwyceni 🙂 Jak się okazało, dla niektórych z nas była to pierwsza w ich życiu podróż pociągiem. I co Wy na to?

A TU zdjęcia z dzisiejszej wyprawy.